U uslužnim biznisima može biti teško pronaći odgovarajuću radnu snagu, zaposlenike koji su kompetentni i koji će svoje poslove raditi kvalitetno i savjesno, pogotovo ako je riječ o specifičnim uslugama za čije je vršenje potrebna prethodna dugotrajna i specifična edukacija, praksa ili vještina. Ovdje je također bitan faktor vrijeme koje vlasnik biznisa (malog biznisa, u ovom slučaju) ima na raspolaganju – da li će i sam obavljati usluge, na dnevnoj bazi ili samo u slučaju potrebe ili zamjene zaposlenika, što vodi ka smanjivanju troškova, ali i oduzima dragocjeno vrijeme vlasniku biznisa. Osoba koja započinje vlastiti biznis stoga mora adekvatno postaviti svoje prioritete.
S druge strane, za proizvodnju i prodaju proizvoda je lakše pronaći zaposlenike, s obzirom na to da je kod prodaje bitniji sam kvalitet proizvoda, koji se unaprijed utvrđuje i ne ovisi isključivo od zaposlenika, posebno u slučajevima kad se preprodaju već gotovi proizvodi.