fbpx
  svaki dan, osim subote, 11.30-21.00
 E-mail: info@nahla.ba      +387 33 710 650

Nahla je partner PowerUP programa

Nahla je ponosni partner PowerUP programa (besplatnog programa za inovativna mala i srednja preduzeća i startup kompanije) kojeg pokreće Svjetska banka, finansira Europska unija u okviru Programa za razvoj i inovacije preduzeća Zapadnog Balkana (WB EDIF), te provodi globalna konsultantska kompanija Deloitte.

Da li ste inovativna kompanija koja je u potrazi za novim načinima povećanja baze klijenata ili unapređenja svog poslovnog modela?
Želite ostvariti vidljive rezultate u kratkom roku, izgraditi otpornost i nastaviti uspješno poslovati u „novom normalnom“ i nakon pandemije COVID-19?
Razmišljate o vanjskom finansiranju ili želite svoju kompaniju učiniti privlačnijom za investitore?

Više od 200 kompanija odabranih za učešće u ovom programu dobit će besplatnu profesionalnu podršku i obuku za dalji razvoj poslovanja usmjerenu na jačanje njihove otpornosti na krizu uzrokovanu pandemijom COVID-19 i dalji razvoj poslovanja, te povećanje njihove sposobnosti privlačenja investicija. Program pruža vrijedno praktično znanje i stvara preduslove za ostvarenje vidljivih rezultata u kratkom roku, te će se fokusirati na teme kupaca i tržišta, finansijske uspješnosti, brendiranja i vještina prezentovanja – pitching.

Program je predviđen da traje od oktobra 2020. godine do februara 2021. godine.

Oko 100 kompanija sa najboljim učinkom tokom programa bit će pozvano da se u martu 2021. godine takmiči u „PowerUP finalu“ na atraktivnoj lokaciji na području Zapadnog Balkana, i predstavi svoje poslovanje ekskluzivno pozvanoj grupi investitora i poslovnih lidera. Tri najuspješnije kompanije na PowerUP finalu dobit će „Nagradu za poduzetničku izvrsnost Zapadnog Balkana“ za različite kategorije, kao i ekskluzivnu, prilagođenu poslovnu savjetodavnu podršku lokalnih i regionalnih stručnjaka iz globalne kompanije za pružanje profesionalnih usluga Deloitte.

Sve kompanije koje budu odabrane za učešće u finalu programa dobit će značajnu eksponiranost i priznanje, te će biti promovisane putem lokalnih i regionalnih medija.

Kompanije trebaju ispunjavati sljedeće kriterije: biti iz Albanije, Bosne i Hercegovine, Kosova, Sjeverne Makedonije, Crne Gore ili Srbije, biti inovativne, poslovati najmanje godinu dana, upošljavati između 3-100 uposlenika, te nuditi proizvod ili uslugu koja donosi prihod na najmanje jednom tržištu.