Da li ste osoba koja se umije nositi sa stresom koji sa sobom nosi vođenje vlastitog biznisa? U poduzetništvu morate biti spremni na promjene i probleme koje morate rješavati, te je potrebno da ste sposobni dobro funkcionisati pod pritiskom i spremni na miran način rješavati moguće konflikte. U biznisu često morate žonglirati između mnogobrojnih obaveza, a pritisak dolazi s više strana, te je fleksibilnost jedna od bitnih osobina koje morate posjedovati.
Također je poželjno da budete osoba koja „zna s ljudima“ i lako stupa u komunikaciju, što je od velikog značaja zbog komunikacije s klijentima, kao i s uposlenicima. Naprimjer, ako dođete do saznanja da vaš uposlenik smatra da ste se nekorektno ponijeli prema njemu u određenoj situaciji, loš poslodavac neće obratiti pažnju na to, jer je on taj koji odlučuje o svemu. S druge strane, dobar poslodavac će pozvati uposlenika na razgovor, saslušati ga i razmisliti o njegovim primjedbama, i također objasniti motive i razloge svojih postupaka, te će na taj način doći do boljeg razumijevanja između njih i uposlenik će se osjećati uvaženo, što utječe na njegov dalji rad i napredovanje firme.
Osobine koje se prožimaju kroz ranije spomenute, a ujedno su i jedna od najznačajnijih karakteristika poduzetnika jesu samopouzdanje i vjera u sebe. Potrebne su vam za svaki aspekt posla, počevši od odnosa s klijentima do rješavanja svakodnevnih konflikata i prepreka u poslu.