fbpx
  svaki dan, osim subote, 11.30-21.00
 E-mail: info@nahla.ba      +387 33 710 650

Lucky tim društvenih mreža!

Ispričat ćemo vam priču, priču koja počinje stajati iza brendova, kompanija i proizvoda. Priču o tri djevojke koje su se u decembru 2018. godine prijavile na Nahlinu obuku za community menadžericu.

Aida, ekonomistica, Ševala, nastavnica bosanskog, hrvatskog, srpskog jezika i književnosti naroda BiH i Elvedina, komunikologinja, odlučile su se educirati za zanimanje koje je, prema UpWorku, među top 20 onih koja se najbrže razvijaju. Odlučile su spojiti svoju kreativnost, stečena znanja i vještine u “lucky” kombinaciju za njih, ali i kompanije koje danas zastupaju.

„Mi za svoje prijateljstvo kažemo da je nastalo zahvaljujući jednoj čaši, u kojoj su bila naša imena. Timovi kojima je dodijeljen izazovan zadatak u okviru obuke nastajali su potpuno slučajno. I zaista, mi jesmo ‘lucky’ jer smo imale sreću da smo zajedno. Profesionalna fotografkinja, copywriterica i grafička dizajnerica su sve što trebate za jedan uspješan tim koji će se kvalitetno baviti ovim poslom. Tako smo i podijelile naše aktivnosti, svaka od nas radi ono u čemu je najbolja. Danas sa sigurnošću mogu reći da je ovo posao koji volim i želim da radim, posao koji me ispunjava,“ ističe Elvedina.

 

U njihovom opisu posla je upravljanje online zajednicama na društvenim mrežama, izrada digitalnih strategija, komunikacija s medijima, saradnja s influenserima, ali i brojne druge aktivnosti kojima daju „glas“ brendu koji zastupaju.

 

“Dok radite ovaj posao stalno se ‘nešto dešava’. Iako izgleda kao posao koji je jednostavno raditi, ipak nije tako. Ukoliko ste istinski posvećeni i težite rezultatu koji će biti primjetan na izazovnom tržištu potrebno je da ste uključeni i da radite 24 sata. Uređujemo Facebook stranice i Instagram profile, izrađujemo logotipe, pravimo profesionalne fotografije, pravimo jedinstvene vizuale, pišemo članke za medije, ugovaramo gostovanja na televiziji, sarađujemo s influenserima, pišemo newslettere, sastavljamo ponude, gradimo brend i svakodnevno prodajemo proizvode preko društvenih mreža. Stalno smišljamo nove ideje, pričamo nove priče i trudimo se da naše klijente prikažemo u najboljem svjetlu, pa tako često i izlazimo iz naših teoretskih područja djelovanja.”

Njihove priče možete upoznati kroz brendove: MH BISERI, BUTIK ZDRAVE HRANE, GREEN O3, ali i brojne druge čiji će se „glas“ u digitalnom svijetu tek čuti. S obzirom na to da rade posao koji vole, kažu da im niti jedan dan nije radni. Ono što rade za klijenta uveliko utječe i na njih. Proizvodi koje promoviraju preko društvenih mreža stalno su s njima i nastoje ih dovoljno dobro upoznati kako bi informacija prema potencijalnim korisnicima bila dosljedna.

Razmišljamo po čemu se naši klijenti razlikuju od konkurencije i onda to predstavljamo na najbolji način. Tako da je svaki dan neki pozitivan izazov koji mi znamo dobro iskoristiti. Nedavno nam se desilo da influenserica koju smo odabrale nije mogla doći na fotošuting i onda smo mi uskočile. Napravile smo jedan mali izlet na travi, zabavile se i dobile sjajne fotografije.

Društvene mreže su transformisale vezu između kompanija i pojedinaca, zato posao community managera mora biti tako vitalan i konstantan.

„Još kao djevojčica zanimala sam se za fotografiju, a u okviru obuke koju sam pohađala u Nahli sam shvatila da bih svoje znanje mogla iskoristiti za različite klijente. Fotografija je dugo vremena bila samo hobi, a sad sam ponosna jer doprinosim izgradnji nečijeg brenda. Pravo je zadovoljstvo kad vidim da je neko kupio proizvod zahvaljujući mojoj fotografiji,“ ističe Aida koja je uspjela svoje brojne talente utkati u ovu priču.

„Nisam ni mogla zamisliti koliko će mi moji razni talenati koristiti. Iako nekada radni dan zna djelovati haotično i burno, izuzetna je prednost posmatrati plodove svog kreativnog rada, pri čemu svaki trud ima vrlo konkretan produkt“, najznačajnija je prednost ovog posla za Ševalu.

Prema istraživanju koje je uradio Sprout Social 21% kupaca će se radije odlučiti za kupovinu brenda koji je vidljiviji na društvenim mrežama i koji ima izgrađenu komunikaciju i povjerenje. Stoga, pored uspostave veze dosljednosti, kvaliteta informacija i vizuala koje proizlaze iz upućenosti community managera u brend, neizostavne su i izuzetno jake soft skills vještine.

Prije svega mislimo na empatiju, slušanje pulsa korisničke zajednice, pulsa klijenta da bi „ton“ i „glas“ brenda bio dosljedan iz različitih perspektiva, o čemu je “Lucky” tim imao priliku učiti u okviru Obuke za upravljanje online sadržajem i društvenim mrežama koju je Nahla realizirala u saradnji s Općinom Novi Grad za 15 nezaposlenih žena s područja ove općine. Značajan broj polaznica obuke ne spada više u kategoriju nezaposlenih, čime su na pravi način iskoristile stečene vještine. Kako kažu, ako važi da je content kralj, a community management kraljica, naše mogućnosti su nepregledne jer smo stekle kompletno znanje.

Ukoliko vaš brend ima priču koju je potrebno ispričati, ukoliko još nemate kreirane korisničke priče i uspostavljene veze korisnika s brendom ili vam je potreban snažniji vizuelni identitet, onda je čitanje ovog članka jedna od najboljih stvari koje ste danas uradili i definitivno ste “lucky” i na pravom mjestu.