fbpx
  svaki dan, osim subote, 11.30-21.00
 E-mail: info@nahla.ba      +387 33 710 650

MENTI: Tiara – za poseban dan koji se pamti

U vrijeme sumnje i nestabilnosti koje je uzrokovalo zatvaranje mnogih radnih mjesta Adna se odvažila i u mjesecu aprilu otvorila salon vjenčanica i svečanih haljina ‘Tiara’. Iako se koncept vjenčanja značajno promijenio, od ograničenog broja zvanica do obavljanja ceremonije na otvorenom, svaka mlada sa strepnjom i radošću očekuje dan koji će se pamtiti. Da bi taj dan bio posebniji od ostalih i želje postale stvarnost brine se polaznica Nahlinog MENTI programa Adna Salman Perva, vlasnica salona vjenčanica ‘Tiara’.

Niko nije mogao ni naslutiti kakve će se nezaustavljive promjene desiti u posljednje dvije godine. Potpuni lockdown početkom marta prošle godine promijenio je i poimanje vremena. Kažu da sve zajednice, bez obzira na to gdje obitavale, obilježavaju tri događaja, a jedan od njih je sklapanje braka dvoje ljudi, međutim, taj važan događaj je stavljen na čekanje. Proći će izvjesno vrijeme dok se i ta ceremonija “normalizuje”. Iako se koncept vjenčanja značajno promijenio, od ograničenog broja zvanica do obavljanja ceremonije na otvorenom, svaka mlada sa strepnjom i radošću očekuje dan koji će se pamtiti. Da bi taj dan bio posebniji od ostalih i želje postale stvarnost brine se polaznica Nahlinog MENTI programa Adna Salman Perva, vlasnica salona vjenčanica ‘Tiara’.

Ko je Adna i kako je nastala Tiara?

Adna je mlada poduzetnica iz Sarajeva i trenutno je apsolventica na Ekonomskom fakultetu. Tokom studiranja je otkrila svoju strast – organizaciju događaja s akcentom na vjenčanja te je upravo tu temu koristila za prezentovanje projekata. Srećom, profesori na katedri za Marketing su prepoznali taj potencijal i nesebično kritikovali i usmjeravali je kojim putem treba ići. Znanje koje je stekla prilikom prezentovanja start-up projekta pomoglo joj je u vođenju vlastitog posla.

U vrijeme sumnje i nestabilnosti koje je uzrokovalo zatvaranje mnogih radnih mjesta Adna se odvažila i u mjesecu aprilu otvorila salon vjenčanica i svečanih haljina ‘Tiara’.

Iskreno, nisam znala u šta se upuštam što se tiče svih obaveza. Na početku je bio izazov savladati sve knjige koje ja vodim, voditi računa da se krajem mjeseca sve obaveze završe, ja sam samo željela imati salon vjenčanica. Naravno da stvari ne funkcionišu uvijek jednostavno, čak svojom prednošću smatram to što nisam bila svega svjesna. Nisam znala šta me sve čeka pa se nisam ni brinula - ističe Adna.

Željela je ponuditi drugačiju uslugu, pored vjenčanica salon nudi i svečane haljine koje su prilagođene željama klijentica, kao i njihovom budžetu. Pored gotovih proizvoda postoji i mogućnost izrade haljina po želji, “Vi zamislite-mi napravimo”, što ovaj salon čini drugačijim na tržištu. Adna svakodnevno ulaže u marketing i koristi prednosti društvenih mreža te i na taj način dolazi do klijenata. Kompletnu uslugu salona plasira u novootvorenom salonu na Ilidži kao i putem oficijelne FB stranice.

216256062_140202974889196_8653611956092523089_n
194222684_118950793681081_158155324166583374_n

Adna i MENTI

U posao je zakoračila hrabro i želeći testirati sebe i svoja znanja koje je stekla formalnim obrazovanjem, međutim, ističe i važnost neformalnog obrazovanja: Svjesna sam da je neformalno obrazovanje važno i da se često njemu posvetimo onako istinski, jer znamo da nam koristi i da je naš izbor. Želim spomenuti i Nahlin program „MENTI“ koji mi je omogućio da upoznam predivne žene, poslušam divne predavače i upijam njihove savjete.

Za sebe voli reći da je ambiciozna i da je zdrava ambicija pokretač kao i začelje svega što je dosad napravila. Ideje se svakodnevno gomilaju, a sve je manje vremena za realizaciju. Za dobrog planera vjenčanja neophodne su dobre organizacijske i komunikacijske vještine, a Adna ih posjeduje u izobilju. Moje ideje za budućnost su sve svoje snove povezati u projekat zvani „Tiara“. Dakle, obogatiti ponudu svečanih haljina i vjenčanica, ali i povezati čitavu priču s organizacijom vjenčanja – odlučna je Adna.

adna_9
adna_8

Radni dani su kreativni i dinamični, a upoznavanje s mladim i novim ljudima čini njezinu svakodnevnicu bogatijom. Iza svake uspješne žene stoji dobra organizacija poslova, a u njihovoj finalizaciji tu je i porodica kao ispomoć.

Voli, kako kaže, da “upravlja” vlastitim vremenom, što joj omogućava aktivnosti u drugim stvarima koje su joj bliske.

Za buduće poduzetnice ima riječi podrške:

Velika sam podrška svim ženama poduzetnicama, čak i članica jednog udruženja. Vjerujem da se s jakom ambicijom, željom i voljom sve može. Ohrabrite se, vjerujte u sebe i ideju i samo krenite u realizaciju. Budite svjesne da vlastiti biznis ima velike prednosti i male mane. S druge strane, vlastiti posao je i obaveza, jer smo prije svega odgovorni državi, ali stvari se uvijek namjeste kako treba. Nažalost, dosta znam slučajeva koji imaju odlične ideje, ali čekaju pravo vrijeme. Pravo vrijeme je sada!

Ovaj članak je dio Nahlinog projekta "MENTI – mentorstvo i edukacija za nove tržišne inovatorice". Edukacijom i mentorstvom pomažemo poduzetnicama iz cijele BiH da osvijeste svoje kapacitete i izgrade ili unaprijede svoj brend, aktivno promovirajući žensku poduzetničku kulturu u BiH. Na ovaj način u saradnji sa stručnjacima nastojimo odgovoriti i na najizazovnije periode u razvoju jednog brenda.

Projekat finansijski podržan iz sredstava FIGAP II programa - Program za implementaciju Gender akcionog plana BiH (FIGAP II program 2017-2020) rezultat je saradnje Agencija za ravnopravnost spolova Bosne i Hercegovine - Ministarstva za ljudska prava i izbjeglice BiH, Gender centra Vlade Federacije Bosne i Hercegovine i Gender centra Vlade RS, a njegov je cilj da osigura održivu provedbu Gender akcionog plana Bosne i Hercegovine. Program podržava Kraljevina Švedska, koju predstavlja Ambasada Kraljevine Švedske u Bosni i Hercegovini (Embassy of Sweden in Sarajevo), putem razvojne agencije SIDA.