fbpx
  svaki dan, osim subote, 11.30-21.00
 E-mail: info@nahla.ba      +387 33 710 650

Uspješno završena obuka za grafički dizajn: Funkcionalnost i kreativnost i kroz digitalna rješenja inspirisana – Italijom!

Naše polaznice uspješno su u četrtak, 27. februara 2025. završile obuku za grafički dizajn – intenzivan i inspirativan program koji spaja tehničke vještine i kreativno izražavanje. Savladale su Adobe Illustrator, Photoshop i InDesign, ali i stekle dublje razumijevanje principa grafičkog dizajna, njegove uloge na tržištu te moći vizuelne komunikacije. Kroz ovu obuku, razvile su ne samo tehničku ekspertizu, već i strateški pristup dizajnu, što ih čini spremnim za izazove kreativne industrije.

Kreativni zadaci ove obuke donijeli su niz izazova koji su polaznicama omogućili da testiraju i unaprijede svoje vještine – od dizajna postera za omiljene filmove, preko brendiranja fiktivnih i stvarnih kompanija, do rada na monografiji, produciranju stikera, logo rješenja, dizajna ambalaže, vizit kartica, promotivnih materijala za društvene mreže i drugih grafičkih rješenja. Završni korak obuke bila je pitch prezentacija, gdje su polaznice imale priliku predstaviti i argumentirati svoja rješenja pred klijenticom, objašnjavajući svaki aspekt svog kreativnog procesa.
 

Ovogodišnji finalni izazov bio je rebranding “Online škole italijanskog jezika Ciao”, kreiran prema viziji i željama poduzetnice, osnivačice i profesorice italijanskog i francuskog jezika – Šejle Bečirević. Obuka je okupila 15 polaznica, koje su kroz kreativne procese razvile 15 različitih digitalnih rješenja koji odražavaju duh Italije i autentičnost brenda. Posebno se izdvojila kreacija polaznice Bedrije Jašarević-Hodžić, čije je rješenje proglašeno pobjedničkim. U svom dizajnu, vješto je integrirala lik osnivačice Šejle, koristeći njen obris u digitalnom obliku, što je dodatno obogatilo vizualni identitet.

Osim tehničkih vještina, stekla sam samopouzdanje i potvrdu da mogu od ideje doći do rješenja koje ima stvarnu vrijednost. Saznanje da će moj dizajn postati dio identiteta jednog brenda ogromna je motivacija za dalje usavršavanje”, podijelila je sa nama Bedrija.
Obuku je vodio Tarik Bećić, iskusni grafički dizajner, koji je polaznicama pružio tehničku podršku, ali ih i usmjerio na važnost konceptualnog razmišljanja u dizajnu. Njegova stručnost i predanost rezultirali su i odličnim ocjenama u okviru evaluacija polaznica o obuci i predavaču, potvrđujući visoku kvalitetu obrazovanja koje Nahlina obuka pruža.

Polaznice su također imale priliku učestvovati u časovima o komunikaciji i stresu, koje je vodila Azra Ibrahimović, voditeljica Nahlinog psihološkog savjetovališta. Ovi časovi donijeli su dodatnu vrijednost, jer pomažu polaznicama u razvoju emocionalne otpornosti i efikasne komunikacije u profesionalnom okruženju, gdje su česti vremenski i kreativni pritisci.

Obuka je obuhvatila 120 nastavnih časova kroz pet oblasti: elemente i principe dizajna, vektorsku grafiku (Adobe Illustrator), raster grafiku (Adobe Photoshop), rad s tekstom (Adobe InDesign) i dizajn vizuelnog identiteta. Svaki modul kombinovao je teoriju i praksu, uz kontinuirano praćenje napretka kroz zadatke i projekte.

Prema riječima naših polaznica, obuka je bila čistih 10/10. Finalna ceremonija pokazala je ne samo impresivne rezultate, već i trud i rast koji su do njih doveli. Ako razmišljate o karijeri u dizajnu ili želite razviti svoje vještine, ne propustite narednu obuku. Izazovna je, zahtjevna, ali i neprocjenjiva prilika za profesionalni iskorak.