fbpx
  svaki dan, osim subote, 11.30-21.00
 E-mail: info@nahla.ba      +387 33 710 650

Osma generacija grafičkih dizajnerica spremna za samostalne kreativne poduhvate

Polaznice osme generacije Nahline akreditovane obuke za grafičko dizajniranje su u srijedu, 9. marta 2022. predstavile završne radove u okviru posljednjeg modula obuke – praktični rad na projektu kreiranja vizuelnog identiteta za proizvod/firmu. Polaznice su osmislile, dizajnirale i prezentovale vizuelni identitet potreban za posao naše ovogodišnje klijentice – Merime Sućeske. Prezentacije su dio prakse koju svaka od polaznica treba proći nakon četiri i po mjeseca kontinuirane edukacije za grafičko dizajniranje.

Polaznice obuke su u toku 120 sati nastave usvojile predviđeno znanje i savladale neophodne vještine za kreativni i stvaralački rad u dizajniranju svih grafičkih proizvoda i komunikacija, što ih osposobljava za rad na konkurentnom tržištu današnjice. Nahlina javno važeća Obuka za grafičko dizajniranje otvara neograničen broj mogućnosti zaposlenja polaznicama, budući da je osoba zadužena za kreiranje različitih grafičkih rješenja prioritet svake uspješne kompanije.

Na završnoj svečanosti prisutnima se obratila i izvršna direktorica CEI Nahla Elvira Leka i zaželjela polaznicama uspjeh u daljem radu i razvoju te podsjetila na značaj cjeloživotnog učenja i usavršavanja s ciljem što konkurentnijeg pozicioniranja žena na savremenom tržištu rada.

Naša ovogodišnja klijentica Merima Sućeska nakon prezentacije radova bila je na istinskoj muci da izabere “pravi” i nakon, kako i sama kaže, borbe mozga/razuma i srca, srce je izvojevalo pobjedu i izabrala je rad polaznice Dževade Malkić kao rješenje za svoj posao.

Pobjednički rad

Kao prvo hvala divnoj Nahli na pozivu da budem dio ovog projekta i što mi je omogućila da svoj brend Balončić Facepainting novim vizuelnim identitetom podignem na sljedeći nivo. Moj mali biznis je, ustvari, krenuo kao hobi nastao iz fuzije moje ljubavi prema djeci i crtanju. Željela sam da moj vizuelni identitet to i pokazuje. Velika i šarena slova koja će moji balončići moći lahko pročitati i prepoznati. Trudila sam se da usmjerim polaznice ka svom idealnom rješenju, ali i da ostavim prostora za njihovo viđenje mog brenda i njihov stil njegove izrade.

Kad sam prvi put vidjela Dževadin logo odmah mi se svidio. Iznenadila me ta Balončić vila u slovu O i na prvu odmah osvojila. Iako sam na kraju imala težak zadatak, jer mi se svaki koncept na svoj način svidio, odluka je pala na Dževadin šareni i razdragan koncept.

Saradnja s Nahlom je, kao i uvijek, bila lijepa poslovna prilika, ali i divna uspomena,
istakla je naša ovogodišnja klijentica Merima Sućeska . A o poslovnim planovima za budućnost kaže: Balončić vilu u ljetnom periodu možete pronaći na raznim sajmovima. Njihove lokacije možete pratiti na njenom Facebook i Instagram profilu. Ako ipak želite nekoga obradovati njenim dolaskom ili rođendan obogatiti facepaintingom, zakažite svoj termin već danas. Balončić vila se raduje druženju s vama.

Pobjednički rad

Po struci sam magistrica hemije, ali sam uvijek pokazivala interesovanje za grafički dizajn te sam i upisala ovu obuku s ciljem da nadopunim svoje znanje iz te oblasti. Nisam razmišljala da će me to odvesti tako daleko da grafički dizajn postane veća ljubav od hemije, ali uz nesebičnu pomoć mentora, koji je kroz zanimljiv i otvoren pristup objašnjavao i prenio puno korisnog znanja, upravo se to i desilo. Moj završni rad, vizuelni identitet za klijenticu Merimu, zapravo je pokazatelj svih vještina koje sam stekla tokom obuke, te mi je naravno drago da je krunisan visokim rezultatom. Ideja mog rada je zasnovana na dječijoj radosti, stoga I toliko veselih boja na logotipu i popratnim materijalima. Cijeli program je na visokoj razini i preporučila bih ga svima koji žele raditi kao grafički dizajneri, kazala nam je Dževada Malkić, autorica ovogodišnjeg pobjedničkog idejnog rješenja.

Dževada Malkić, autorica ovogodišnjeg pobjedničkog idejnog rješenja, s klijenticom Merimom Sućeska

Za pobjednicu po izboru publike odabrano je idejno rješenje polaznice Ajiše Omerčić Kuduzović, koja je bila i Merimin “izbor razuma”.

Rad Ajiše Omerčić Kuduzović je dobio najviše glasova publike.

Meni kao studentici ekonomije, koja je uvijek težila kreativnom radu, obuka je bila idealna prilika za ulazak u kreativni svijet. Rad na temu "Balončić" je bio izazov, ali sve ono što smo učili i prešli kroz obuku je omogućilo da taj izazov uspješno savladamo. Svi pozitivni komentari koje je moj rad dobio su itekako vjetar u leđa za dalje usavršavanje, rekla je Ajiša.

Ajiša Omerčić Kuduzović i Dževada Malkić s klijenticom, Merimom Sućeska.