fbpx
  svaki dan, osim subote, 11.30-21.00
 E-mail: info@nahla.ba      +387 33 710 650

Nova generacija Nahlinih grafičkih dizajnerica uspješno završila obuku

U petak, 5. marta 2021. godine, u prostorijama CEI Nahla svečano su uručena uvjerenja polaznicama akreditovane Obuke za grafičko dizajniranje koje su uspješno savladale program obuke i prezentovale svoje završne radove. U okviru završnih ispita sve polaznice su osmislile, dizajnirale i prezentovale vizuelni identitet za našu ovogodišnju klijenticu – Dženitu Pašić, vlasnicu biznisa Smart prevođenje i edukacija koja je za pobjedničko rješenje odabrala rad polaznice Sumeje Papić. 

Polaznice obuke su u toku 120 sati nastave usvojile predviđeno znanje i savladale neophodne vještine za kreativni i stvaralački rad u dizajniranju svih grafičkih proizvoda i komunikacija, što ih osposobljava za rad na konkurentnom tržištu današnjice. Nahlina Obuka za grafičko dizajniranje otvara neograničen broj mogućnosti zaposlenja polaznicama, budući da je osoba zadužena za kreiranje različitih grafičkih rješenja prioritet svake uspješne kompanije.

Na završnoj svečanosti prisutnima se obratila i izvršna direktorica CEI Nahla Elvira Leka i zaželjela polaznicama uspjeh u daljem radu i razvoju te podsjetila na značaj cjeloživotnog učenja i usavršavanja s ciljem što konkurentnijeg pozicioniranja žena na savremenom tržištu rada.

Jako sam sretna što SMART prevođenje i edukacija, obrtnička djelatnost koju sam pokrenula prije nešto više od tri godine, zahvaljujući Nahlinom programu osnaživanja samostalnih preduzetnica sada ima predivan logotip i vizuelni identitet. Kad sam pristala na prijedlog da polaznice kursa grafičkog dizajna u Nahli kao završni rad za mene izrade idejno rješenje logotipa znala sam koju poruku želim da pošaljem svojim sadašnjim i budućim klijentima i na koji način pa su tako polaznice u startu imale dobar osnov za rad.
Željela sam da moj logotip sadrži matematički simbol za beskonačno koji predstavlja neograničene mogućnosti za komunikaciju i saradnju kroz upoznavanje i razumijevanje dugog i drugačijeg, što se postiže kroz prevođenje i učenje engleskog jezika, odnosno cjeloživotno učenje. Također, željela sam da sadrži dvije boje, toplu narandžastu i hladnu ljubičastu. Narandžasta predstavlja radost, živost, ohrabrenje, poticaj, uspjeh, privlačnost i odlučnost, dok ljubičasta predstavlja moć, dostojanstvo, mudrost, nezavisnost, ambiciju, raskoš i kreativnost. Pored simbola, tipografski sadržaj je podrazumijevao naziv djelatnosti SMART prevođenje i edukacija.

Saradnja s predavačem i polaznicama bila je izvrsna. Polaznice su nastojale da poštuju moje želje i zahtjeve u svim fazama rada, a rezultat je osam jako dobrih logotipa i vizuelnih identiteta koji su bili dio završne prezentacije, istakla je naša ovogodišnja klijentica Dženita Pašić .

Pobjednički rad

Dženita je odabrala rad polaznice Sumeje Papić kao rješenje za svoj biznis. Nalivpero je sinonim za profinjenost i eleganciju te odaje istančan ukus i smisao za lijepo, a uklopljeno u simbol za beskonačno predstavlja upravo ono što je klijentica priželjkivala u svom logotipu. Tako logotip pomiruje nalivpero kao tradicionalni pribor za pisanje na papiru i SMART, tj. pametni, savremeni način komunikacije i učenja putem pametnih uređaja.

Što se tiče nauke, moja prva ljubav je hemija, tako da ne mogu reći da je grafički dizajn kod mene ljubav na prvi pogled, ali jeste na drugi. Na obuku sam došla s minimalnom predznanjem iz jednog softvera, dok druga dva uopće nisam poznavala. Obuka je bila obimna i imale smo priliku naučiti nove vještine, a dokaz toga su upravo logotipi na kojima smo radile za našu klijenticu. Drago mi je da sam bila dio ove grupe i što sam ostvarila rezultat na obuci, naravno uz pomoć mentora. Svaki naredni posao i rezultat zavisi upravo od nas, našeg truda i zalaganja, a ono što želim je nastaviti samostalno učiti i baviti se grafičkim dizajnom, kazala nam je Sumeja Papić, autorica ovogodišnjeg pobjedničkog idejnog rješenja.

Za pobjednicu po izboru publike odabrano je idejno rješenje polaznice Tesnim Karišik.

Rad Tesnim Karišik koji je dobio najviše glasova publike.
Sumeja Papić i Tesnim Karišik s klijenticom, Dženitom Pašić.