Jako sam sretna što SMART prevođenje i edukacija, obrtnička djelatnost koju sam pokrenula prije nešto više od tri godine, zahvaljujući Nahlinom programu osnaživanja samostalnih preduzetnica sada ima predivan logotip i vizuelni identitet. Kad sam pristala na prijedlog da polaznice kursa grafičkog dizajna u Nahli kao završni rad za mene izrade idejno rješenje logotipa znala sam koju poruku želim da pošaljem svojim sadašnjim i budućim klijentima i na koji način pa su tako polaznice u startu imale dobar osnov za rad.
Željela sam da moj logotip sadrži matematički simbol za beskonačno koji predstavlja neograničene mogućnosti za komunikaciju i saradnju kroz upoznavanje i razumijevanje dugog i drugačijeg, što se postiže kroz prevođenje i učenje engleskog jezika, odnosno cjeloživotno učenje. Također, željela sam da sadrži dvije boje, toplu narandžastu i hladnu ljubičastu. Narandžasta predstavlja radost, živost, ohrabrenje, poticaj, uspjeh, privlačnost i odlučnost, dok ljubičasta predstavlja moć, dostojanstvo, mudrost, nezavisnost, ambiciju, raskoš i kreativnost. Pored simbola, tipografski sadržaj je podrazumijevao naziv djelatnosti SMART prevođenje i edukacija.
Saradnja s predavačem i polaznicama bila je izvrsna. Polaznice su nastojale da poštuju moje želje i zahtjeve u svim fazama rada, a rezultat je osam jako dobrih logotipa i vizuelnih identiteta koji su bili dio završne prezentacije, istakla je naša ovogodišnja klijentica Dženita Pašić .