svaki dan, 12.00 – 20.00
 E-mail: info@nahla.ba      +387 33 710 650

Mentoring za rast: Mukadema Izmirlić i Klementina

Ciklus inspirativnih razgovora s 20 poduzetnica, polaznica Nahlinog programa Mentoring za rast koji realiziramo uz finansijsku podršku Ministarstva privrede Kantona Sarajevo i u saradnji s partnerskim portalom Bizbook.ba nastavljamo s Mukademom Izmirlić i Klementinom.

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Mukadema Izmirlić vlasnica je brenda “Klementina” koji se bavi proizvodnjom prirodne kozmetike. Njihov zaštitnik znak su sapuni u filcu od vune, a pored njih proizvode prirodne kreme – dezodoranse. Ovi simpatični, prirodni i kreativni sapuni mogu služiti za piling lica i tijela, skidanje šminke, njegu kože, ali i kao poklon dragim osobama.

Kad si prvi put poželjela da imaš svoj biznis?

Svoj biznis sam oduvijek željela, ali bi se nekako stvorila neka prepreka za ostvarivanje mojih želja. Zbog toga što sam uvijek pridavala veliki značaj njegovanju svoje kože prirodnim proizvodima, stvorila se potreba da sama sebi pravim prirodnu kozmetiku. Kad sam shvatila da je to nešto što nije mnogo zastupljeno na našem tržištu javila se želja za pokretanjem biznisa.

Kako se rodila ideja za tvoj biznis (iz ljubavi, trenda, istraživanja potreba tržišta)

Ideja za ovim biznisom se slučajno desila. Jednom prilikom, prije nekoliko godina, vidjela sam šal od filcane vune. U momentu mi je kroz glavu prošla ideja da bih mogla praviti prirodne sapune koji bi bili umotani u filc od prirodne vune. Odmah sam shvatila kako je to jednostavno za proizvesti, te da je to unosan posao, a rijedak proizvod na našim prostorima. I sada sam jedna od rijetkih koja proizvodi sapun u filcu od vune u Bosni i Hercegovini.

S druge strane, ideja za proizvodnju prirodnih krema – dezodoransa je bila sasvim logična, jer sam, kako sam već navela, veliki ljubitelj prirodne kozmetike.

Jesi li naišla na odobravanje okoline kad si krenula u poduzetništvo? Šta bi preporučila osobama koje nemaju podršku svojih najbližih ili kolega/ica iz branše, a žele se ostvariti u poduzetništvu?

Zaista sam vrlo sretna, jer sve vrijeme tokom ovog mog “poduzetničkog putovanja” ja imam punu podršku, prvenstveno od mojih ukućana, a isto tako i od prijatelja.

Nisam naišla na osobe koje su me sputavale, naprotiv, svi su bili, a i dalje su, oduševljeni što sam pokrenula biznis u mojim godinama, a moji ukućani su jako ponosni na mene – što me čini jako sretnom.

Vrlo je teško i izazovno poručiti bilo šta nekome ko nema podršku.

Možda, jednostavno boriti se sama i dokazati sebi i drugima da možeš uspjeti.

Koji je najbolji poslovni savjet koji si dobila?

Za mene, daleko najbolji savjet koji sam dobila od početka rada jeste taj da treba biti uporan, ali ne i naporan, što mi se činilo prigodnim, jer po prirodi nisam neko ko voli niti želi biti naporan.

Šta smatraš najtežim u procesu pokretanja biznisa u našoj zemlji?

Ono što smatram najtežim i najizazovnijim u procesu pokretanja vlastitog biznisa, i s čim sam se i sama susrela, jeste svakako naša komplikovana administracija.

Tvoj sveukupni utisak o ulozi CEI Nahla u ženskom poduzetništvu?

Ovom prilikom se zaista mogu zahvaliti Nahli i svim organizatorima ovog projekta, koji je od nemjerljive važnosti za nas poduzetnice. Ponosna sam sto sam među vama i što kontinuirano radite na osnaživanju žena i promociji ženskog poduzetništva u našoj državi.