svaki dan, 12.00 – 20.00
 E-mail: info@nahla.ba      +387 33 710 650

Mentoring za rast: Mejra Balta i Abi honey

Ciklus inspirativnih razgovora s 20 poduzetnica, polaznica Nahlinog programa Mentoring za rast koji realiziramo uz finansijsku podršku Ministarstva privrede Kantona Sarajevo i u saradnji s partnerskim portalom Bizbook.ba nastavljamo s Mejrom Baltom i Abi honey.

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Mejra Balta se bavi proizvodnjom i prodajom meda i trenutno razvija brend Abi honey.

Kad si prvi put poželjela da imaš svoj biznis?

Želja da imam vlastiti biznis rodila se onog momenta kad sam osjetila da sam poslovno i emotivno zrela, profesionalno osnažena i rekla sam svim strahovima „Ne“, a  želji za uspjehom „Da “.

Kako se rodila ideja za tvoj biznis (iz ljubavi, trenda, istraživanja potreba tržišta)?

Ideja o pokretanju vlastitog biznisa potaknuta je željom mog sina. Uvijek sam bila slaba na njegove želje, a s druge strane, uvijek sam voljela konzumirati med i čajeve, a baviti se medom značilo je baviti se i biljem. Dodatno me inspirisala i uloga pčele u opstanku čovječanstva, njen marljivi rad, bila sam zadivljena kristalnom kapljicom meda, širokim spektrom njegovih ljekovitih svojstava, smirujućim zvukom zujanja pčele i poželjela sam se baviti ovim poslom, plasirati med od visokokvalitetnih bosanskih biljaka –  i nastao je Abi honey.

Jesi li naišla na odobravanje okoline kad si krenula u poduzetništvo? Šta bi preporučila osobama koje nemaju podršku svojih najbližih ili kolega/ica iz branše, a žele se ostvariti u poduzetništvu?

Podrška bliskih i dragih osoba bila mi je dragocjena, divno  je osjetiti energiju koja nas uz podršku i bodrenje dragih ljudi ponese.

Posebnu vrstu pozitivne podrške našla sam među samim ženama poduzetnicama, posebno kroz projekt Mentoring za rast dvadeset žena,  različita iskustava,  nevjerovatne  kombinacije, inspiracije,  timsko guranje i pružanje  podrške…

Što se tiče negativnih  kritika i nedostatka podrške, smatram da i to može biti pozitivan poticaj, da pokrenu takozvani „ambiciozni inat“ u nama, koji kasnije  rezultira uspjehom.

Koji je najbolji poslovni savjet koji si dobila?

Najdragocjeniji savjet dobila sam od svog sina: „Mama, ti to možeš, ja stvarno ne poznajem niti jednu osobu bolju od tebe.”

Šta smatraš najtežim u procesu pokretanja biznisa u našoj zemlji?

Nedostaje finansijska i edukativna podrška, adekvatno mjesto na tržištu i smjernice koje bi pratile i gurale naprijed biznise koji su na početku.

Koja te osobina najviše sputavala u početku karijere, a koja ti je najviše pomogla?

Najviše su me sputavali strahovi, kad sam ih pobijedila, osjetila sam da se mnoga vrata otvaraju… U ostvarenju rezultata najviše mi je pomogao moj marljivi pristup poslu.

Tvoj sveukupni utisak o ulozi CEI Nahla u ženskom poduzetništvu?

Nahla je otvorila vrata poslovne zajednice u cilju što boljeg plasmana  poduzetnica, pružajući temeljitu i stvarnu podršku uzdizanju žene. Nahlu sam doživjela kao veliku privilegiju,  ustanovu  koja se  posvetila  ideji o profesionalnom usavršavanju i edukovanju žene. Nahla predstavlja veliki preporod za ženu današnjice.