Online ljetna škola PR-a osmišljena je tako da polaznice kroz ciklus predavanja steknu znanja i vještine potrebne za efikasniju komunikaciju s ciljanom javnošću.
Naučite šta je obavezno, a šta nikako ne smijete koristiti u komunikaciji, kako pridobiti naklonost medija i kako oblikovati poruke koje će mediji prenijeti. Prevaziđite strah od javnog nastupa i savladajte osnovne tehnike PR-a koje su mnoge učinile uspješnim. Učinite sebe ili svoje poslovanje vidljivijim i kreirajte brend koji će drugi prepoznati.
Menadžerica za odnose s javnošću (Public Relations Manager) u digitalnom dobu je izuzetno važna karika između kompanije i njenih ciljnih javnosti. Aktivnosti koje Public Relations Manager svakodnevno provodi imaju za cilj efektivno komuniciranje s javnošću i medijima u cilju razvoja i unapređivanja poslovanja i kreiranja/održavanja reputacije.
TEMATSKE CJELINE
1. Šta je PR? Definicije i primjeri kako funkcionira PR
Kako definiramo PR i zašto je važno razumjeti njegove principe;
Vrste PR menadžmenta (da li znamo šta je stvarno PR menadžment, koje probleme možemo spriječiti i šta unaprijediti);
Stvaranje i održavanje korporativnog identiteta, imidža i reputacije
(koliko je važan imidž u poslovanju, kako ga izgraditi, te kako izbjeći
posljedice negativnog publiciteta).
2. PR planiranje – kako razviti uspješnu kampanju
Identifikacija ciljnih grupa i način na koji se dopire do njih;
Faze strateškog planiranja kampanje;
Tehnike i alati PR-a;
Vještine lobiranja i sponzorstva (kako kreirati kampanju koju su drugi spremni finansirati? Kako naše ideje učiniti vidljivim).
3.Odnosi s medijima: PR vs/i novinar
Odnos PR-a i novinara ( kako komunicirati s novinarima? Kako izgraditi odnose? Šta nikako ne smijemo raditi?);
Odnosi s medijima (Kako pridobiti naklonost medija i osigurati medijski prostor?);
Pravilno pisanje saopštenja za medije, slanje saopštenja medijima i praćenje objava;
Organizacija press konferencija.
4. Šta je online PR i zašto je važan?
Društvene mreže;
Web site:
Blog.
5. Javni nastup
Priprema izjave i probni nastup (od straha od javnog nastupa do izjave koju će mediji prenijeti);
Stav i govor tijela;
Odgovaranje na neprijatna pitanja.
6. Dugoročna strategija i komunikacija s PR agencijama
Značaj stvaranja pozitivnog imidža kroz učešća u društvenim aktivnostima;
VODITELJICA ONLINE LJETNE ŠKOLE: Amela Sačić, menadžerica za odnose s javnošću.
CIJENA (za 6 predavanja): 150KM
TRAJANJE: Predavanja će se realizirati od 2. septembra do 7. oktobra 2020.
TERMIN ODRŽAVANJA: srijedom od 17.30 do 20.30.
LOKACIJA: ONLINE
PRIJAVE: putem ONLINE FORMULARA. Svoje mjesto potvrđujete isključivo uplatom na info desku Nahle, svakim danom od 12 do 20h ili putem žiro računa. Podatke o žiralnoj uplati sve prijavljene polaznice će dobiti putem emaila blagovremeno. Broj mjesta je ograničen!
Za sve dodatne informacije javite se na e-mail: edukacija@nahla.ba.
O voditeljici online ljetne škole:
Amela Sačić – tokom četverogodišnjeg angažmana u nevladinom sektoru u oblasti odnosa s javnošću kreirala je i mijenjala mišljenja i stavove javnog mnijenja o specifičnim društvenim izazovima. Blizu deset godina aktivnog rada u medijima i višegodišnji angažman u kreativnim i marketinškim agencijama osigurali su zavidno iskustvo u poljima kreiranja sadržaja, profiliranju specifičnih javnosti i javnog nastupa. Niz godina radi kao trenerica u polju komunikacija, odnosa s medijima i digitalnog marketinga.