fbpx
  svaki dan, osim subote, 11.30-21.00
 E-mail: info@nahla.ba      +387 33 710 650

Online ljetna škola PR-a!

SADRŽAJ I KONCEPT

Online ljetna škola PR-a osmišljena je tako da polaznice kroz ciklus predavanja steknu znanja i vještine potrebne za efikasniju komunikaciju s ciljanom javnošću.

Naučite šta je obavezno, a šta nikako ne smijete koristiti u komunikaciji, kako pridobiti naklonost medija i kako oblikovati poruke koje će mediji prenijeti. Prevaziđite strah od javnog nastupa i savladajte osnovne tehnike PR-a koje su mnoge učinile uspješnim. Učinite sebe ili svoje poslovanje vidljivijim i kreirajte brend koji će drugi prepoznati.

Menadžerica za odnose s javnošću (Public Relations Manager) u digitalnom dobu je izuzetno važna karika između  kompanije i njenih ciljnih javnosti. Aktivnosti koje Public Relations Manager svakodnevno provodi imaju za cilj efektivno komuniciranje s javnošću i medijima u cilju razvoja i unapređivanja poslovanja i kreiranja/održavanja reputacije.

TEMATSKE CJELINE

1.    Šta je PR? Definicije i primjeri kako funkcionira PR

  • Kako definiramo PR i zašto je važno razumjeti njegove principe;
  • Vrste PR menadžmenta (da li znamo šta je stvarno PR menadžment, koje probleme možemo spriječiti i šta unaprijediti);
  • Stvaranje i održavanje korporativnog identiteta, imidža i reputacije (koliko je važan imidž u poslovanju, kako ga izgraditi, te kako izbjeći posljedice negativnog publiciteta).

2. PR planiranje – kako razviti uspješnu kampanju

  • Identifikacija ciljnih grupa i način na koji se dopire do njih;
  • Faze strateškog planiranja kampanje;
  • Tehnike i alati PR-a;
  • Vještine lobiranja i sponzorstva (kako kreirati kampanju koju su drugi spremni finansirati? Kako naše ideje učiniti vidljivim).



3.    Odnosi s medijima: PR vs/i novinar

  • Odnos PR-a i novinara ( kako komunicirati s novinarima? Kako izgraditi odnose? Šta nikako ne smijemo raditi?);
  •  Odnosi s medijima (Kako pridobiti naklonost medija i osigurati medijski prostor?);
  • Pravilno pisanje saopštenja za medije, slanje saopštenja medijima i praćenje objava;
  • Organizacija press konferencija.

4.    Šta je online PR i zašto je važan?

  • Društvene mreže;
  • Web site:
  • Blog.

5.    Javni nastup

  • Priprema izjave i probni nastup (od straha od javnog nastupa do izjave koju će mediji prenijeti);
  • Stav i govor tijela;
  • Odgovaranje na neprijatna pitanja.

6.    Dugoročna strategija i komunikacija s PR agencijama

  • Značaj stvaranja pozitivnog imidža kroz učešća u društvenim aktivnostima;
  • Obilježavanje godišnjica i uspjeha kompanije;
  • Značaj PR agencija.

VODITELJICA ONLINE LJETNE ŠKOLE: Amela Sačić, menadžerica za odnose s javnošću.

CIJENA (za 6 predavanja): 150KM

TRAJANJE: Predavanja će se realizirati od 2. septembra do 7. oktobra 2020.

TERMIN ODRŽAVANJA: srijedom od 17.30 do 20.30.

LOKACIJA: ONLINE

PRIJAVE: putem ONLINE FORMULARA. Svoje mjesto potvrđujete isključivo uplatom na info desku Nahle, svakim danom od 12 do 20h ili putem žiro računa. Podatke o žiralnoj uplati sve prijavljene polaznice će dobiti putem emaila blagovremeno. Broj mjesta je ograničen!

Za sve dodatne informacije javite se na e-mail: edukacija@nahla.ba.

O voditeljici online ljetne škole:

Amela Sačić – tokom četverogodišnjeg angažmana u nevladinom sektoru u oblasti odnosa s javnošću kreirala je i mijenjala mišljenja i stavove javnog mnijenja o specifičnim društvenim izazovima. Blizu deset godina aktivnog rada u medijima i višegodišnji angažman u kreativnim i marketinškim agencijama osigurali su zavidno iskustvo u poljima kreiranja sadržaja, profiliranju specifičnih javnosti i javnog nastupa. Niz godina radi kao trenerica u polju komunikacija, odnosa s medijima i digitalnog marketinga.