Kurs produkt fotografije
Fotografija može ispričati priču, prenijeti emociju i energiju trenutka, ali i prodati proizvod.
Želiš naučiti kako da napraviš fotografije proizvoda koje će zaustaviti “skrolanje” dalje? Želiš znati kako razviti kretivan koncept fotografisanja koji odgovara potrebama proizvoda određenog brenda, primijeniti teoriju fotografije na svoje ideje i izraditi upečatljive fotografije proizvoda koristeći profesionalne trikove i tehnike?
Prijavi se na naš kurs i postani majstor/majstorica produkt fotografije. Naučit ćeš kako kombinovati tehničku vještinu i kreativnost za stvaranje očaravajućih vizuala proizvoda koji će privući pažnju i povećati prodaju.
Kurs produkt fotografije ima za cilj naučiti polaznike kako se spajanjem kreativnih i tehničkih vještina mogu stvoriti zadivljujući vizuali koji dobijaju pažnju publike i potiču prodaju. Tokom kursa, naglasak će biti na učenju i usavršavanju različitih tehničkih i kreativnih elemenata fotografije, kroz teorijsku nastavu i praktične vježbe. Do kraja kursa polaznici će imati paletu vještina koje će moći kombinirati i kreirati fotografije proizvoda koje će privući pažnju i povećati prodaju.
Kome je kurs namijenjen:
- Osobama koje se žele profesionalno baviti fotografijom, s fokusom na produkt fotografiju,
- Vlasnicima/vlasnicama malih biznisa koje žele unaprijediti fotografije svojih proizvoda i tako privući više kupaca,
- Početnicima u fotografiji koji žele naučiti osnove, bez fokusa na određeni žanr, i nastaviti razvijati dalje vještine kako bi se fotografijom bavili kao hobijem ili profesijom.
Oprema koja vam je potrebna za praćenje kursa:
- kamera s izmjenjivim objektivima (ILC).
- ili pametni telefon (Android ili iOS) s kvalitetnom kamerom (Kako da procijeniti da li možete korisiti mobilini uređaj koji posjedujete na kursu? Instalirajte Lightroom mobilnu aplikaciju na vašem telefonu i u njoj pokrenite kameru, ukoliko ste uspjeli vaš mobilini uređaj možete koristiti na kursu.)
Nastava će obuhvatati teoretski dio i praktični rad kroz kolaborativno učenje kroz rješavanje problema, grupne diskusije i simulacije.
Predavač: Emir Džaferović
TERMINI NASTAVE
Početak nastave je 11. oktobar, a kurs se završava 8. novembra 2023.
Termin održavanja nastave: srijedom, od 17.00 do 20.30
Mjesto održavanja: CEI Nahla, Sarajevo (Džemala Bijedića 122)
NAČIN PRIJAVE: putem PRIJAVNOG FORMULARA do popune mjesta.
CIJENA: 150 KM*
*U cijenu je uračunat PDV.
U cijenu uključeno:
* 20 časova teoretske i praktične nastave
* Certifikat za uspješno završen kurs
NAPOMENE
Odustajanje od kursa i povrat novca
- Centar može vratiti novac isključivo u periodu dok traju prijave za kurs, a prije početka nastave. Nakon formiranja grupa i isteka roka za prijave Centar ne može vraćati novac, bez obzira na razlog odustajanja.
Redovnost dolaska na nastavu i pravila vezana za nastavni proces
- Da bi ostvarili pravo na certifikat polaznici/e ne smiju imati više od 30% izostanaka.
Oprema
Centar ne osigurava fotografske aparate za nastavu.
Za dodatne informacije javite se na email: edukacija@nahla.ba.
O predavaču: Emir Džaferović je fotoentuzijast s 18 godina istraživanja svijeta fotografije iza sebe. Kako kaže – spaja svoju profesiju, svijet IT-a, s fotografijom, dijelom kroz tehnički i naučni aspekt fotografije, a dijelom kroz korištenje alata za postprocesiranje fotografije.
Zavirite u fotoalbum fascinantnih produkt fotografija Emira Džaferovića
Šta je produkt fotografija?
Produkt fotografija je grana komercijalne fotografije koja se fokusira na snimanje slika proizvoda na način koji ističe njihove karakteristike, kvalitete i detalje. Osnovni cilj produkt fotografije je prikazivanje proizvoda u najboljem mogućem svjetlu, čineći ga privlačnim i primamljivim potencijalnim kupcima. Visokokvalitetne, dobro osvijetljene i precizno reprezentativne slike proizvoda mogu značajno utjecati na proces donošenja odluka kupaca.
Ovaj tip fotografije često se koristi u reklamiranju, marketingu, e-trgovini i izradi kataloga. Profesionalni fotografi proizvoda često posjeduju dobro razumijevanje osvjetljenja, kompozicije i opreme, kao i sposobnost prilagodbe jedinstvenim zahtjevima različitih vrsta proizvoda. Mogu se specijalizirati za određene industrije ili proizvode, poput mode, elektronike, hrane ili nakita, kako bi efikasno mogli prikazati suštinu svakog predmeta.