Prilikom istraživanja tržišta možete koristiti online resurse i podatke iz već provedenih istraživanja, ali ono što se pokazalo najefikasnijim jeste samostalno istraživanje tržišta. Naprimjer, ako želite pokrenuti proizvodnju domaćeg soka od aronije, istražite da li već neko proizvodi sličan sok – putem interneta, telefona i u razgovoru preko poznanika i ljudi koji se bave tim poslom. Ako je odgovor negativan, saznajte razlog za to. Zatim razmislite da li ćete nabavljati aroniju od drugog dobavljača ili imate uvjete da je sami zasadite. Aronija uspijeva i u hladnijim krajevima i ne zahtijeva veliki trud oko uzgoja, pa ju je moguće i zasaditi ako imate zemljište ili ga možete iznajmiti, a u našim ruralnim krajevima vlasnici često daju zemlju na besplatno korištenje, kako bi osoba redovno održavala zemljište i spriječila zarastanje.
Poželjno bi bilo stupiti u kontakt s nekim ko radi u tvornici koja proizvodi sokove i raspitati se koje se mašine koriste u tim tvornicama i šta se pokazalo kao njihov nedostatak, ili se čak na neko vrijeme zaposliti u takvoj tvornici i steći iskustvo u tom poslu, što smanjuje rizik od propadanja vašeg biznisa, nakon što ga pokrenete. Potom slijedi analiza potencijalnih potrošača. S obzirom na to da je aronija poznata po blagotvornim učincima na zdravlje i jačanju imuniteta, raspitajte se koliko su potrošači na vašem tržištu posvećeni zdravom načinu života, zdravoj ishrani i zdravlju i da li će kupovati vaš proizvod.