Dati identitet brendu je neprocjenjivo iskustvo

Kada je polaznica Bedrija Jašarević Hodžić krenula na obuku za grafičko dizajniranje, znala je da je pred njom lični i profesionalni izazov.
„Iako je bilo izazovno, nisam ni slutila koliko će obuka oblikovati moje vještine i transformisati moj pristup dizajnu,“ kaže Bedrija, čije je rješenje za finalni projekat rebrendiranja Online škole italijanskog jezika “Ciao”, odabrano kao najbolje za ovu sezonu..
Kroz intenzivan rad, istraživanje i praktičnu primjenu, Bedrija je kreirala vizualni identitet za stvarni brend, što je za nju bila prilika da testira svoja znanja i kreativnost u realnim uvjetima tržišta.
Proces iza finalnog produkta: Koji su oblikujući trenuci u stvaranju identiteta?
„Kada sam započela rad na finalnom projektu, bilo je jasno da će to biti test mojih vještina, ali i sposobnosti da kreativno razmišljam pod pritiskom. Prvi korak u procesu bio je istraživanje brenda, analiziranje misije i vizije brenda, ciljnih korisnika i vrijednosti koje brend predstavlja,“ objašnjava Bedrija. Iako je početno istraživanje bilo osnovno, kroz detaljno skiciranje i eksperimente s različitim konceptima, Bedrija je počela davati smisao svakom detalju projekta. „Ponekad je bilo frustrirajuće kada je određeni detalj neskladno stajao, ali to je bio proces samoproučavanja koji je na kraju doveo do sjajnog rješenja,“ kaže ona.
Povratna informacija od klijentice Šejle Bečirević, kako kaže, bila je presudan trenutak koji je dao smjer daljnjem radu: „Njene sugestije pomogle su mi da moj dizajn postane mnogo više od estetski dopadljivog rješenja i omogućile su mi da oblikujem identitet koji zaista odražava njene vrijednosti i misiju brenda,“ ističe Bedrija. „Ovaj projekat mi je pokazao koliko je važno da dizajn bude autentičan, da se uskladi sa željama i potrebama klijenta, jer samo tada može postati moćan alat komunikacije.“
Zajedničko učenje kao dodatna vrijednost obuke u CEI Nahla
Uprkos tome što su na obuci – radovi, vježbe i finalni ispit zahtijevali individualni rad, osjećaj timskog duha bio je sveprisutan.
„Ono što je obuku učinilo vrijednim iskustvom bila je snaga tima i zajedničkog učenja. Svaka kolegica donijela je sa sobom nešto jedinstveno, što je obogatilo naš kolektivni proces učenja i kreativnog rada. Razmjena ideja bila je neobično ohrabrujuća za moj razvoj, ali i razvoj ideja drugih kolegica,“ ističe Bedrija.
Kroz četiri mjeseca obuke, Bedrija je radila u timu, dijelila ideje i učila iz pristupa drugih polaznica. „Kritike, sugestije i zajednička podrška omogućile su mi da sagledam svoje radove iz novih uglova. Grafički dizajn nije uvijek solo igra, on je sinergija ideja i kreativnosti koja se najbolje ostvaruje kroz konverzaciju, beskrajne skice i timsko promišljanje,“ zaključuje ona.
Za mentora Tarika Bećića, ima samo riječi hvale: „Tarik je nesebično izdvajao vrijeme kako bi pomogao u artikulisanju ideja i rješavanju izazova na koje sam nailazila. Njegova podrška i savjeti pomogli su mi da poboljšam svoj dizajnerski pristup i donesem odluke sa većom sigurnošću. Imao je takt i osjećaj za one koji tek ulaze u svijet dizajna, ukazivao na to s kakvim preprekama se možemo susretati, i pored dizajna - naučio nas kako da se nosimo sa svim tim izazovnim situacijama.”
Da li je samopouzdanje temelj profesionalnog rasta?
Za Bedriju, rad na finalnom projektu nije bio samo profesionalni izazov, već i podstrek za rad na svom samopouzdanju.
„Shvatila sam da imam sposobnost da uzmem ideju i razvijem je do rješenja koje zaista ima stvarnu vrijednost i može biti primijenjeno u realnom svijetu,“ objašnjava ona. Osim tehničkih vještina, Bedrija ističe da je proces dizajniranja njeno samopouzdanje podigao na viši nivo. Zadaća da njen dizajn postane dio identiteta jednog brenda bila je velika motivacija za dalji rad i usavršavanje.
„Taj osjećaj da ste dali svoju kreativnost brendu koji ga koristi kao svoj identitet, to je iskustvo koje nema cijenu,“ dodaje Bedrija.
Savjeti za buduće polaznice obuke
Za sve one koji razmatraju upis na ovu obuku, Bedrija ima jasan i ohrabrujući savjet: „Ova obuka neka vam služi kao primjer da u četiri mjeseca intenzivnog rada možete postići daleko više nego što ste inicijalno planirali. Tačno, proces jeste izazovan, iziskuje disciplinu i puno vježbanja, ali uz otvorenost za učenje i puno entuzijazma, napredak je neizbježan. Ova obuka donosi vam tehničke vještine, ali sam proces naučit će vas i alatima boljeg komuniciranja, uspješnijeg analiziranja i razvijanja kreativnog razmišljanja,” zaključuje ona.
Kreativna industrija: Postanite dio rješenja
Za sve koji su zainteresirani za rad u kreativnim industrijama, CEI Nahla kontinuirano nudi edukacije koje su most između ideja, struke i vještina. Naši specijalizirani kursevi i obuke nude strateški pristup koji vam omogućava da razvijete konkurentske prednosti kroz praktično učenje i mentorstvo od kvalitetnih stručnjaka. Ako ste zainteresirane za ovaj program, pišite nam na edukacija@nahla.ba – bit ćete među prvima koje ćemo obavijestiti kada upis ponovo bude otvoren. Za više informacija o budućim edukacijama pratite naše društvene mreže i web stranicu.