fbpx
  svaki dan, osim subote, 11.30-21.00
 E-mail: info@nahla.ba      +387 33 710 650

MeetUp “Ljudi na prvom mjestu – okosnica dobrog brendinga poslodavaca”

Centar za edukaciju i istraživanje “Nahla” sa zadovoljstvom vas poziva da nam se pridružite na inspirativnom meetupu posvećenom važnosti wellbeinga i podrške mentalnom i fizičkom zdravlju žena u poslovnom okruženju u srijedu, 25. septembra od 18.00 sati.

Događaj pod nazivom „Ljudi na prvom mjestu – okosnica dobrog brendinga poslodavaca“, dio je projekta „Engage. Inspire. Empower – Women in Business in Bosnia and Herzegovina“, koji provodi CEI Nahla, uz podršku Vlade Švicarske. Cilj projekta je unapređenje položaja žena na tržištu rada i u poslovnom ambijentu u BiH, te pozivamo sve zainteresirane da se pridruže.

Wellbeing u fokusu bh. kompanija

U fokusu događaja je isticanje pozitivnih praksi poslodavaca kada je u pitanju wellbeing u poslovnom svijetu: kako briga o zaposlenicima dovodi do većeg zadovoljstva i sveukupne uspješnosti kompanije poboljšavajući imidž kompanije. Ne možemo započeti razgovor o društvenoj odgovornosti dok ne propitamo odgovnornost ka ljudima unutar kompanije. Razgovarat ćemo o konceptu wellbeinga u bh. kompanijama, podršci mentalnom i fizičkom zdravlju žena koju kompanije u BiH pružaju te kako da žene zadrže samosvjesnost i samopouzdanje na svojim pozicijama odnosno kako da poslovno okruženje pruži podršku tome. Ovakvi uslovi omogućavaju ženama jednake šanse, razvoj potencijala i srazmjerno napredovanje spram uloženog truda i aspiracija.

Učesnici/ce panela su menadžeri i menadžerice istaknutih bh. kompanija, od kojih su mnoge izabrane za najpoželjnijeg poslodavca u prethodnoj godini:


  • Naida Duvnjak Šehović, direktorica ljudskih potencijala i članica uprave Aptha Corp.
  • Selma Begić, HR business partner u kompaniji Symphony
  • Edin Smajić, menadžer za istraživanje i obuku u Al Jazeera Balkans
  • Ines Bajrić, menadžerica razvoja ljudskih resursa u dm BiH
  • Azra Ibrahimović, voditeljica Nahlinog psihološkog savjetovališta
Kompetencije neophodne za rezilijentnost na radnom mjestu

Centralnom događaju prethodit će dvije radionice koje će se baviti ključnim temama za profesionalni razvoj. 

Prva radionica fokusirat će se na korištenje naprednih AI alata u radnom okruženju, pružajući učesnicima uvide i praktične vještine kako optimizirati produktivnost i učinkovitost kroz primjenu najnovijih tehnologija. 

Druga radionica će dati smjernice učesnicama o načinima sticanja kompetencija kroz informalno učenje, odnosno kroz uobičajene životne obaveze i aktivnosti, te kako to iskoristiti u profesionalnom razvoju i napredovanju. Na radionici će biti predstavljen i ProfilPass –  alat koji pomaže u identifikaciji kompetencija stečenih tokom čitavog života, na različite načine.

Agenda događaja - srijeda, 25. septembar 2024.

RADIONICE

17.00-18.00

Radionica I: Korištenje AI alata u radnom okruženju

Vodi: Haris Haskić, softver inžinjer


Radionica II: Kako kompetencije stečene informalnim učenjem iskoristiti u profesionalnom okruženju: Intro u ProfilPass

Vodi: Nađa Firdus Kreso, Talent Development Specialist


PANEL DISKUSIJA “ŠTA JE WELLBEING I PRIMJERI DOBRE PRAKSE?"

18.00-18.30

Panelistice:

  • Naida Duvnjak Šehović, direktorica ljudskih potencijala i članica Uprave Aptha Corp.
  • Selma Begić, HR business partner u kompaniji Symphony


PANEL DISKUSIJA “PODRŠKA MENTALNOM I FIZIČKOM ZDRAVLJU ŽENA: KAKVE FORME MOŽE DA IMA?"

18.40-19.10

Panelisti:

  • Edin Smajić, menadžer za istraživanje i obuku u Al Jazeera Balkans
  • Ines Bajrić, HR development manager u dm BiH

PANEL DISKUSIJA “SAMOSVJESNOST I SAMOPOUZDANJE: KAKO IZBJEĆI IMPOSTER SINDROM?"

19.20-19.50

Panelistica:

  • Azra Ibrahimović, voditeljica Nahlinog psihološkog savjetovališta
  • 00dana
  • 00sati
  • 00minuta
  • 00sekundi