Znanjem pobjeđuju izazove!
Umjetnice, ekonomistice, historičarke, studentice prirodnih nauka i profesorice jezika bile su polaznice obuke za grafičku dizajnericu, održane u periodu septembar 2018–februar 2019. Vještine grafičkog dizajna stjecale su uz primjenu različitih metoda, tehnika i strategija struke, uz adekvatan omjer teorijskog i praktičnog rada.
„Pojednostavljenje stručnih termina te njihovo pojašnjavanje jezikom koji polaznice razumiju smatram svojim najvećim uspjehom. Na kraju se to uveliko odrazilo na finalni 5. modul u kojem smo imali praktični rad s klijenticom na identitetu za orijentalni plesni studio. Bilo je trenutaka kad su neke od polaznica željele odustati, ali pozitivni pristup i međusobno podržavanje pokazalo se kao dodatni kvalitet ove grupe“, istakao je predavač na obuci Tarik Bećić.
Polaznice su sebi dozvolile da budu kreativne, svaka na svoj način i svaka kroz svoje viđenje prijedloga rješenja, što se pokazalo kao njihova najveća snaga. Stečena znanja u toku obuke objedinile su na posljednjem modulu, kroz rad s klijenticom Amrom Kapetanović na izradi vizuala potrebnog za njen posao. Prijedlog rješenja svaka polaznica je prezentirala u okviru završnog susreta kroz knjigu standarda: logo, nastanak logotipa, vrste logotipa, tipografiju, vizitkartice, memorandum, aplikaciju logotipa, znak i flyer. Klijentica je odabrala rad Sabine Bučan, kao rad koji će koristiti kao idejno rješenje za svoj biznis, dok je za najbolje rješenje sa aspekta publike proglašeno rješenje Sedine Mulaomerović Idrizović.
„Mislim da smo, i polaznice i ja kao klijent, imali kompleksan i izazovan zadatak ispred sebe. Trebalo je naći rješenje za ideju koja je sama po sebi složena i koja objedinjuje kontraste. Smatram da je svaka polaznica uspjela da prepozna i na svoj način izrazi ono sto sam ja željela da predstavim novim vizuelnim identitetom. Moram priznati da je pobjednički rad, koji je uradila polaznica Sabina, iako sad zasigurno za mene najkompletnije rješenje, počeo kao nešto prema čemu sam bila skeptična,“ osvrnula se na saradnju Amra, i čestitala na uspješnim radovima.
„Ples, kao najreprezentativniji element škole, pokušala sam ukrotiti u statičnu sliku, što je pomalo kontradiktorno. Ipak sam to uradila ali sam odlučila dio pokreta ostaviti nedovršenim kako bi osoba koja gleda logotip dovršila sliku u glavi i zapravo učinila da moj logotip pleše. Težila sam prikazati ženstvenu eleganciju bez karakterističnih ženskih obilježja kako bih prikazala žensku snagu van okvira stereotipa,“ ističe Sabina.
Obuka za grafičku dizajnericu se i ove godine istakla kao vrijedan obrazovni program za sticanje posebnih znanja i vještina, koje omogućavaju unapređenje, ali i prekvalifikaciju koja vodi ka zapošljavanju. Pozitivan primjer su ponude za posao koje polaznice dobiju, a jednu takvu je dobila i Elmedina Kazazić, čiji je cilj pohađanja obuke bila prekvalifikacija, a zaposlila se u toku obuke u marketinškoj agenciji na poziciji pomoćnice grafičkog dizajnera.