Prijavite se i saznajte kako digitalizacija izgleda u praksi i da li nam zakonodavstvo i institucije uopće “dozvoljavaju” da iskoristimo benefite digitalizacije. Pričat ćemo i o prednostima digitalizacije računovodstva s akcentom na finansijsko-pravni aspekt, EU regulativi i trendovima u svijetu, kao i nešto više o novom Zakonu o računovodstvu i reviziji koji je prepoznao važnost digitalizacije.
lmajući u vidu sadašnji razvoj i unapređenje informacionih tehnologija vezano za evidentiranje kretanja dokumentacije u preduzećima i elektronsko odobravanje dokumenata, zahvaljujući finansijskoj regulativi u Bosni i Hercegovini postiže se veći stepen efikasnosti rada i smanjenje troškova.
TEME WEBINARA
S dr. sc. Mirnom Pajević Rožajac, ovlaštenom eksternom i internom revizorkom, razgovarat ćemo o sljedećim pitanjima:
• Pojam digitalizacije (finansije i računovodstvo);
• Preporuke GARTNER-a;
• Faze i svrha digitalizacije;
• Pravno-finansijski aspekt;
• Zakon o računovodstvu i reviziji FBiH;
• Organizacija i funkcionisanje sistema računovodstva;
• Knjigovodstvena isprava (oblik, kontrola i knjiženje);
• Zaključivanje poslovnih knjiga;
• Način predaje finansijskih izvještaja.
WEBINAR JE NAMIJENJEN zaposlenim u finansijsko-računovodstvenim odjelima, asistentima/cama u računovodstvu kao i svim zainteresovanim za digitalizaciju i optimizaciju poslovnih procesa i za nove trendove u ovoj oblasti.
MODERATORICA: Elvira Leka
Prijave primamo do nedjelje, 3. oktobra do 12.00 h ili do popune mjesta. Broj mjesta je ograničen!
O PREDAVAČICI
Dr. sc. Mirna Pajević Rožajac, ovlaštena eksterna i interna revizorka
Dr. sc. Mirna Pajević Rožajac doktorirala je u oblasti finansijskog menadžmenta. Nositeljica je mnogih priznanja i nagrada, od kojih ističe da je dva puta dobila priznanje „Summa cum laude“ (diplomski i postdiplomski studij završen s najvećim priznanjem).
Svoju profesionalnu karijeru započinje u konsultantskoj kući na poslovima praćenja propisa, predavanja i poslovnog konsaltinga, koji regulišu oblasti računovodstva, revizije, finansija, poreza, kontrolinga i radnih odnosa i sl. Nakon toga nastavlja s radom u telekom sektoru na poslovima finansijskog kontrolinga i troškovnog računovodstva i nastavlja se razvijati u dijelu projekt menadžmenta i graditi karijeru većinom kao finansijska konsultantica.
Tokom svoje poslovne karijere završila je niz stručnih i specijalističkih seminara i treninga te postala ovlaštena eksterna i interna revizorka za oblast privreda, finansijske institucije, informacione tehnologije i budžet, certificirana računovotkinja, sudska vještakinja, ekspertica iz oblasti nekretnina i upravljanja imovinom i konsultantica s višegodišnjim radnim i predavačkim iskustvom.
Ovim projektom CEI „Nahla“ želi doprinijeti unapređenju zapošljavanja i povećanju zapošljavanja i samozapošljavanja žena na području Kantona Sarajevo u računovodstveno-finansijskom i IT sektoru, kao i upoznati stanovništvo o perspektivnim zanimanjima.