Tako se, prije 9 mjeseci, rodila kompanija „Zilla“, a linija sensory jastučića predstavljena je kroz „Zilla The Momzilla” brend koji je veoma brzo privukao pažnju i dobio sjajne kritike od kupaca. Liniju smo proširili na sensory slagalice, a imamo u planu i proširenje asortimana. Svi naši proizvodi su jedinstvenog dizajna – kreirali smo naše originalne likove i dezene, a u izradi koristimo veoma kvalitetne pamučne materijale.
Pošto sam primijetila da na području BiH, ali i regiona, postoji velika potražnja i za kvalitetnim, ručno šivenim prostirkama-pomagalima za djecu s poteškoćama u razvoju i odrasle koji boluju od Alzheimerove bolesti ili demencije, te da je takva ponuda veoma slaba na našim prostorima, uskoro ćemo predstaviti i liniju ovog tipa prostirki.
Prodaja se odvija putem društvenih mreža Instagram i Facebook, uz opciju dostave putem pošte. Planiramo izlazak i na online prodajne platforme.
Veoma mi je važno da ono što radim bude od koristi društvenoj zajednici, kao i da razvijem uspješan i profitabilan porodični biznis. Biti u mogućnosti kreirati nešto, imati zadovoljnog klijenta, pružiti finansijsku sigurnost vlastitoj porodici te pri tome pomoći društvenoj zajednici, za mene je najveća motivacija. Želim da „Zilla“ postane prepoznatljiva kao uspješna bh. kompanija čiji će proizvodi uljepšati život brojnim, kako domaćim, tako i stranim klijentima.