Record Detail
Advanced SearchKnjiga
Preispitivanje reforme u visokom obrazovanju: od islamizacije ka integraciji znanja
Ovaj projekat reforme generalno predstavlja promjenu paradigme u perspektivi kojom upravljaju značajna razmatranja, uključujući i samu svrhu obrazovanja. On može zahtijevati reformiranje postojećih naučnih disciplina, izum novih, kao i djelovanje u skladu s trenutnim znanjem (ili znanjima) i diskursima ozbiljno uzimajući u obzir etičke i duhovne norme muslimanskoga društva, vodeća načela pod kojima ono djeluje i razvija se, a koja zauzvrat određuju ishodišnu osnovu njegove naravi i duhovnog identiteta. Umjesto da stvara podjele, reforma visokog obrazovanja prepoznaje pluralnost i raznolikost modernoga umreženog svijeta i teži ka tome da zamijeni jalove i uniformirane pristupe znanju širim i kreativnijim razumijevanjem stvarnosti u različitim podnebljima i različitim kulturama. Umjerenost, ravnoteža i učinkovita komunikacija glavne su osobine temeljne filozofije.
Availability
| 4052 | ID0129 | (ID0129) | Available |
| 4053 | ID0129 | (ID0129) | Available |
Detail Information
| Series Title |
-
|
|---|---|
| Call Number |
ID0129
|
| Publisher | CNS- Centar za napredne studije : Sarajevo., 2019. |
| Collation |
253 str., 21cm
|
| Language | |
| ISBN/ISSN |
978-9958-022-98-2
|
| Classification |
ID0129
|
| Content Type |
-
|
| Media Type |
-
|
|---|---|
| Carrier Type |
-
|
| Edition |
-
|
| Subject(s) |
-
|
| Specific Detail Info |
-
|
| Statement of Responsibility |
Prijevod djela: Rethinking reform in higher education. Sa engleskog preveo: Munir Drkić
|
Other version/related
No other version available






