JAVNI NASTUP U MALOM PRSTU - ciklus radionica!

DETALJI O RADIONICAMA

    • Voditeljica radionica: Amela Sačić, menadžerica za odnose s javnošću.
    • Četiri tematske radionice: Javni nastup; Prezentacija; Nastup na sastanku; Medijski nastup.
    • Trajanje: od 13. novembra do 4. decembra 2019.
    • Termin: srijedom od 18.00 do 21.00
    • CIJENA (za sve četiri radionice): 100 KM
    • Požurite, broj mjesta je ograničen!

Umijeće govorništva i prezentacije u modernom poslovnom okruženju je izuzetno važna poslovna vještina. Bilo da je riječ o poslovnom sastanku, govoru pred punom dvoranom slušatelja, gostovanju u medijima, prezentaciji novog proizvoda kupcima, ovakvi tipovi predstavljanja izazivaju neugodnost kod većine, pa je tako strah od javnog nastupa jedan od najjačih ljudskih strahova.

Hoću li držati koncentraciju slušatelja, izgubiti slijed misli, ili dobro upravljati postavljenim vremenom? Hoću li u govoru koristiti previše poštapalica, imati problema s disanjem, gubitkom zraka i drhtavim glasom? Hoće li moji slušatelji prihvatiti poruku koju im šaljem, ili će se osjetiti nedostatak samopouzdanja? Kako ću se nositi s nepredviđenim situacijama i upadicama? Pitanja su koja ćemo obrađivati i na kojima ćemo raditi s učesnicama u okviru četiri radionice u ciklusu “Javni nastup u malom prstu“ s PR eksperticom Amelom Sačić.

SADRŽAJ I KONCEPT RADIONICA

Program će se realizovati u okviru četiri tematske radionice, uz praktičan rad s polaznicama kako slijedi:

1. JAVNI NASTUP

  • Priprema za javni nastup i analiza moguće publike.
  • Tehnike za prevladavanje straha od javnog nastupa.
  • Treniranje i kontrola vlastitog glasa, trema i vježbe za savladavanje treme uspostavljanjem disanja.
  • Najznačajniji govornici i komunikatori – analiza i dodijeljivanje zadataka.
  • Individualni javni nastupi – praktični rad.

2. PREZENTACIJA

  • Priprema prezentacije – sadržaj i određivanje puta kojim vodimo sebe i publiku.
  • Psihologija publike, psihologija govornika i pravila prezentacije.
  • Izvođenje prezentacije – dinamika u govoru, uključivanje publike, kako slušati, kako poentirati i kako se kretati u prostoru.
  • Važnost verbalne i neverbalne komunikacije.
  • Moje prezentacijske vještine –cindividualna primjena obrađenog sadržaja tokom radionice.

3. NASTUP NA SASTANKU

  • Možemo li naučiti komunicirati?
  • Šta je profesionalna komunikacija i kako je savladati?
  • Fraze koje nam mogu pomoći u izgradnji kvalitetnije komunikacije.
  • Kako izbjeći na sastanku s potencijalnim kupcem ili nadređenima sindrom „drhtavog glasa“ pri neprijatnim situacijama?
  • Vježbe: Kako neverbalna komunikacija može uništiti dojam?
  • Simulacija sastanka.

4. MEDIJSKI NASTUP

  • Priprema za medijski nastup prema vrsti medija.
  • Razlike između gostovanja u emisiji i izjave za medije.
  • Tips and tricks – neverbalna komunikacija u medijskim nastupima.
  • Vježba – simulacija učešća polaznica u formatu TV emisije, priprema i prezentacija kratke izjave za medije.

VODITELJICA RADIONICA: Amela Sačić, menadžerica za odnose s javnošću.

CIJENA (za sve četiri radionice): 100KM

TRAJANJE: Radionice će se realizirati od 13. novembra do 4. decembra 2019. godine u prostorijama CEI „Nahla“ u ulici Džemala Bijedića 122 u Sarajevu.

TERMIN ODRŽAVANJA: Nastava će se održavati srijedom od 18.00 do 21.00h.

LOKACIJA: multimedijalna sala CEI “Nahla”, Džemala Bijedića 122, Sarajevo.

PRIJAVE putem ONLINE FORMULARA. Svoje mjesto potvrđujete isključivo uplatom na info desku Nahle, svakim danom od 12 do 20h. Broj mjesta je ograničen!

Za sve dodatne informacije javite se na e-mail: edukacija@nahla.ba.

O voditeljici radionica:

Amela Sačić – tokom četverogodišnjeg angažmana u nevladinom sektoru o oblasti odnosa s javnošću kreirala je i mijenjala mišljenja i stavove javnog mnijenja o specifičnim društvenim izazovima. Blizu deset godina aktivnog rada u medijima i višegodišnji angažman u kreativnim i marketinškim agencijama osigurali su zavidno iskustvo u poljima kreiranja sadržaja, profiliranju specifičnih javnosti i javnog nastupa. Niz godina radi kao trenerica u polju komunikacija, odnosa s medijima i digitalnog marketinga.